2020-07-09 Produkty

Alfa Laval przenosi swoja ofertę serwisową na wyższy poziom, dzięki zdalnemu serwisowi.

Alfa Laval – światowy lider w technologii wymiany ciepła, oddzielania i przepływów - wdraża narzędzie do zdalnego świadczenia usług, aby zapewnić najlepszą obsługę klienta, w trudnych czasach dystansu społecznego i ograniczeń podróży. Dzięki systemowi „IFS Remote Assistance” Alfa Laval może szybko reagować na potrzeby serwisowe, przeprowadzać wirtualne rozwiązania i zdalnie prowadzić klientów przez różne etapy serwisowe – zapewniając nieprzerwany czas pracy.

Skutki pandemii COVID-19 – organiczenia podróży, blokady i dystans społeczny- sprawiły, że realizacja usług u klienta, stała się trudniejsza. Z tego powodu Alfa Laval wybrała i wdrożyła oprogramowanie do zdalnej obsługi. Umożliwia dwóm użytkownikom (w różnych lokalizacjach) współpracę i interakcję w tym samym czasie, w tym przekazywanie i zatrzymywanie obrazów przy użyciu gestów oraz dodawanie fizycznych obiektów do  widzianego obrazu. Korzyścią jest to, że klient może powierzyć pracę swoim inżynierom ds. serwisu, którzy są zdalnie kierowani przez eksperta Alfa Laval – minimalizując lub unikając całkowicie przestojów.   

 

“Narzędzie do zdalnego świadczenia usług jest ważnym krokiem w kierunku lepszych kontaktów z klientem. W tych trudnych czasach, pozwoliło nam to pozostać obecnym i wspierajacym partnerem, co przyczynia się do bezpieczeństwa zarówno naszych pracowników, jak i klientów”, mówi Jaokim Vilson, Prezes Globalnej sprzedaży i serwisu.   

 

Oprogramowanie zostało wdrożone na całym świecie, za pośrednictwem organizacji serwisowej Alfa Laval i będzie oferowane coraz większej liczbie branż i aplikacji. Narzędzie bedzie również wykorzystywane do takich celów jak szkolenia.

 

Czy wiesz, że…. Alfa Laval posiada ponad 100 centrów serwisowych, 700 inżynierów serwisu i organizację z doświadczonymi ekspertami, którzy pomagają klientom w ponad 160 krajach?

 

Alfa Laval na świecie

Alfa Laval jest wiodącym na świecie dostawcą specjalistycznych urządzeń i rozwiązań inżynierskich w zakresie technologii oddzielania, wymiany ciepła i sterowania przepływami.

Oferowane urządzenia, kompletne linie technologiczne oraz serwis zapewniają Klientom optymalny i bezawaryjny przebieg realizowanych procesów. Nowatorskie rozwiązania firmy umożliwiają ogrzewanie, chłodzenie, transport i oddzielanie takich produktów jak: olej, woda, chemikalia, napoje, artykuły żywnościowe i farmaceutyki.

Urządzenia Alfa Laval są stosowane w elektrowniach, na statkach, w przemyśle wydobywczym ropy i gazu, w przemyśle mechanicznym oraz w oczyszczalniach ścieków, a także w procesach ogrzewania i chłodzenia.

Międzynarodowa struktura firmy, obejmująca swym zasięgiem ok 100 krajów sprawia, że Alfa Laval jest do dyspozycji Klientów praktycznie na całym świecie. Alfa Laval notowana jest na giełdzie Nasdaq OMX. W 2019 roku roczna sprzedaż wyniosła 46.5 mld SEK (około 4,4 mld EUR). Firma zatrudnia 17 500 pracowników. 

Aby uzyskać więcej informacji prosimy o kontakt:

Maciek Głogowski
Service Manager
E-mail: maciek.glogowski@alfalaval.com 

Alfa Laval logo 640x360

Osoba kontaktowa

Maciek Głogowski

Dyrektor Działu Serwisu

+42 642-66-00
maciek.glogowski@alfalaval.com

Powiązane treści: