Spalanie gazu

W ciągu ostatniej dekady, większość nowo budowanych zbiornikowców LNG zmieniła główny system napędowy z turbiny parowej na napęd Dual Fuel Diesel Electric (DFDE). Zastosowanie silników DFDE lub dwusuwowych silników DF nowej generacji zapewnia armatorom i operatorom statków LNG ekonomiczną i przyjazną dla środowiska alternatywę dla tradycyjnych systemów. W połączeniu ze sprawdzoną technologią i prostotą konstrukcji sprawia, że GCU Alfa Laval jest oczywistym wyborem dla dzisiejszych zbiornikowców.

Gas Combustion

Wydajna jednostka spalania gazu

  • Wydajna jednostka spalania gazu
  • Połączone wentylatory spalania i rozcieńczania, które nie wymagają tłumików ani przewodów rurowych
  • Całkowicie metalowa komora spalania bez wykładziny ogniotrwałej
  • Zapłon elektryczny zamiast pilota olejowego i związanego z nim wyposażenia
  • Typ palnika indukcyjnego, który oferuje solidną i niezwykle niezawodną konstrukcję

Część rosnącego portfolio urządzeń LNG

Jednostka spalania gazu Alfa Laval (GCU) jest centralnym elementem strategii zarządzania odparowaniem. Zapewnia niezawodny, prosty i kompaktowy sposób bezpiecznego radzenia sobie z nadmiarem gazu odparowującego na zbiornikowcach LNG z silnikami dwupaliwowymi lub dwupaliwowymi o niskiej prędkości.

GCU jest połączony z generatorami gazu obojętnego, palnikami, kotłami, wymiennikami ciepła i innymi urządzeniami, tworząc szeroką gamę rozwiązań Alfa Laval do użytku z LNG. W miarę jak wybór paliwa i potrzeby ładunkowe stają się coraz bardziej wyspecjalizowane, pojawi się więcej rozwiązań LNG i innych urządzeń specyficznych dla statków.

Jednostka spalania gazu Alfa Laval

Jednostka spalania gazu Alfa Laval (GCU) jest kluczową jednostką instalowaną na zbiornikowcach LNG. Zapewnia efektywne i bezpieczne spalanie gazu odlotowego (BOG), zapewniając niezawodne działanie zbiornikowca LNG.

GCU 4 640x360

Centrum testowe i szkoleniowe Alfa Laval

W naszym Centrum Testowym i Szkoleniowym nasze urządzenia i aplikacje morskie są testowane w skali statku oceanicznego - ale z kontrolą i wygodą, która nie jest możliwa do osiągnięcia na morzu. Pełnowymiarowa jednostka spalania gazu (GCU) dokładnie odwzorowuje środowisko morskie, ułatwiając ciągłe wprowadzanie innowacji.

Alfa Laval Test and Training Centre 640x360