Spalanie gazu

Spalanie gazu ma kluczowe znaczenie dla utrzymania bezpiecznych i wydajnych operacji na zbiornikowcach do przewozu skroplonego gazu ziemnego (LNG). LNG odparowuje podczas transportu, a gazem odlotowym (BOG) należy zarządzać, aby zapobiec nadciśnieniu w zbiornikach ładunkowych. Gdy nadmiar gazu nie może być wykorzystany w silnikach lub kotłach, jednostka spalania gazu (GCU) zapewnia niezawodne rozwiązanie poprzez bezpieczne spalanie nadwyżki.

Gas combustion

Spełnianie potrzeb przemysłu LNG dzięki wydajnym rozwiązaniom do spalania gazu

  • Prosta i kompaktowa konstrukcja bez ruchomych części wewnątrz komory spalania
  • Połączone wentylatory spalania i rozcieńczania, które nie wymagają tłumików ani przewodów rurowych
  • Całkowicie metalowa komora spalania bez wykładziny ogniotrwałej
  • Zapłon elektryczny zamiast pilota olejowego i związanego z nim wyposażenia
  • Typ palnika indukcyjnego, który oferuje solidną i niezwykle niezawodną konstrukcję

Część rosnącego portfolio LNG

Jednostka spalania gazu Alfa Laval (GCU) jest centralnym elementem strategii zarządzania odparowanym gazem. Zapewnia niezawodny, prosty i kompaktowy sposób bezpiecznego radzenia sobie z nadmiarem gazu odlotowego na zbiornikowcach LNG z silnikami dwupaliwowymi lub dwupaliwowymi o niskiej prędkości.

Do GCU dołączają generatory gazu obojętnego, palniki, kotły, wymienniki ciepła i wiele innych, tworząc szeroką gamę rozwiązań Alfa Laval do użytku z LNG. W miarę jak wybór paliwa i potrzeby ładunkowe stają się coraz bardziej wyspecjalizowane, pojawi się więcej rozwiązań LNG i innych urządzeń specyficznych dla statków.

Jednostka spalania gazu Alfa Laval

Jednostka spalania gazu Alfa Laval (GCU) jest kluczową jednostką instalowaną na zbiornikowcach LNG. Zapewnia efektywne i bezpieczne spalanie gazu odlotowego (BOG), zapewniając niezawodne działanie zbiornikowca LNG.

GCU 4 640x360

Centrum testowe i szkoleniowe Alfa Laval

W naszym Centrum Testowym i Szkoleniowym nasze urządzenia i aplikacje morskie są testowane w skali statku oceanicznego - ale z kontrolą i wygodą, która nie jest możliwa do osiągnięcia na morzu. Pełnowymiarowa jednostka spalania gazu (GCU) dokładnie odwzorowuje środowisko morskie, ułatwiając ciągłe wprowadzanie innowacji.

Alfa Laval Test and Training Centre 640x360