Usługi szkoleniowe​

Usługi szkoleniowe​

Opracowujemy programy szkoleniowe dla klientów, aby zapewnić ich zespołom praktyczną wiedzę, fachowe instrukcje i praktyczne narzędzia umożliwiające bezpieczne, wydajne i pewne korzystanie z urządzeń.

Co zyskujesz

Kompleksowe szkolenie, które pozwala zdobyć wewnętrzną wiedzę specjalistyczną i pewność działania.

Szkolenie dotyczące bezpieczeństwa, obsługi, zgodności z przepisami, rozwiązywania problemów i konserwacji urządzeń Alfa Laval
Praktyczne sesje prowadzone przez doświadczonych trenerów
Kursy dostosowane do Państwa sprzętu, zastosowań i potrzeb zespołu
Opcje szkoleń na miejscu lub zdalnych
Materiały szkoleniowe i dokumentacja do wykorzystania w przyszłości
Training service

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące naszych usług w zakresie usług szkoleniowych

Kto powinien wziąć udział w szkoleniu?
Nasze szkolenia dla klientów są idealne dla wszystkich osób pracujących z Państwa sprzętem, od operatorów i techników konserwacji po kierowników produkcji i personel ds. bezpieczeństwa. Niezależnie od tego, czy wprowadzają Państwo nowych członków zespołu, czy odświeżają wiedzę doświadczonych pracowników, dostosowujemy treść szkolenia do różnych ról i poziomów doświadczenia.
Jakie tematy obejmuje program szkoleń dla klientów?
Omawiamy wszystko, czego potrzebuje Twój zespół, aby bezpiecznie i wydajnie obsługiwać sprzęt. Tematy obejmują bezpieczną obsługę, konserwację zapobiegawczą, rozwiązywanie problemów, efektywność energetyczną, optymalizację procesów i zrozumienie komponentów systemu. Omawiamy również wymagania dotyczące zgodności i najlepsze praktyki dostosowane do konkretnej konfiguracji.
W jaki sposób odbywa się szkolenie?
Oferujemy elastyczne formaty szkoleń: na miejscu w Twoim zakładzie, online lub w jednym z naszych centrów szkoleniowych. Wybierasz to, co najlepiej pasuje do Państwa zespołu i harmonogramu.
Czy szkolenie można dostosować do naszego sprzętu i potrzeb?
Oczywiście. Dostosowujemy szkolenie do konkretnych systemów, procesów i ról członków zespołu, aby było jak najbardziej adekwatne i skuteczne.
Jak długo trwa szkolenie?
Czas trwania kursu zależy od treści i formatu. Może wynosić od kilku godzin do kilku dni. Wspólnie z Państwem określimy odpowiedni zakres i harmonogram.
Czy usługa szkolenia klientów jest dostępna dla starszego lub dostosowanego do indywidualnych potrzeb sprzętu?
Tak. Nasi trenerzy mają doświadczenie zarówno w zakresie obecnych, jak i starszych systemów. Możemy dostosować szkolenie do starszych modeli lub instalacji wykonanych na zamówienie.
Frequently asked questions regarding service

Niezawodny serwis, gdziekolwiek jesteś

Zapewniamy Ci spokój ducha, gwarantując większą dostępność, aby zmaksymalizować Twoją produktywność i zwrot z inwestycji. Gdziekolwiek jesteś i czegokolwiek potrzebujesz, nasza globalna sieć serwisowa wspiera Cię częściami, ocenami i wiedzą specjalistyczną.

Skontaktuj się z nami już teraz
Niezawodny serwis, gdziekolwiek jesteś