2025-09-29 Produkty
Zyskaj kontrolę nad czasem pracy dekantera dzięki usługom sieciowym.
Usługi Alfa Laval Connected Services umożliwiają gromadzenie cennych danych, samodzielne monitorowanie stanu komponentów oraz znaczne skrócenie czasu serwisowania i usuwania usterek dekantera. Planowanie konserwacji i serwisowania staje się bardziej wydajne, co pozwala uniknąć kosztownych awarii mechanicznych. Oznacza to, że dekanter może poświęcić więcej czasu na tworzenie wartości dla Twojej działalności. Dołącz do nas i poznaj zalety i funkcje, które sprawiają, że usługi Alfa Laval Connected Services zmieniają zasady gry w Twojej firmie. Zacznijmy!
Cyfryzacja ma kluczowe znaczenie
Rozwój inteligentnych fabryk i Przemysł 4.0 zmieniają procesy produkcyjne. Zrównoważone praktyki produkcyjne stają się również kluczowe, ponieważ firmy dążą do zmniejszenia swojego wpływu na środowisko i wdrażania zasad gospodarki o obiegu zamkniętym. Dlatego coraz częściej widzimy potrzebę stosowania usług cyfrowych opartych na danych, w połączeniu z automatyzacją i uczeniem maszynowym, które zwiększają wydajność i innowacyjność w różnych branżach.
Connected Services to nowy zestaw usług cyfrowych, które zapewniają wysokowydajnemu dekanterowi możliwość gromadzenia danych, samodzielnego monitorowania stanu komponentów oraz znacznego skrócenia czasu serwisowania i rozwiązywania problemów.
Dzięki usługom Connected Services zawsze będziesz wiedzieć, jak działa Twój dekanter, dlaczego nie działa i jak rozwiązać problem. Oznacza to dłuższy i lepszy czas pracy, dzięki czemu Twoja inwestycja zawsze będzie działać tak optymalnie, jak została zaprojektowana.
Posłuchaj tej sesji demonstracyjnej w języku angielskim, aby lepiej zrozumieć, w jaki sposób usługi Alfa Laval Connected Services mogą zmienić Twoje podejście do konserwacji i ekosystemu.
Główny prelegent:
Andrea Pelizzaro, Connected Services Manager, Alfa Laval
